שקד: "'עצמה' ו'זהות' צריכות להיות חלק מהאיחוד; ויתרנו על ריצ'רץ'"

איתי גדסי 2 Comment on שקד: "'עצמה' ו'זהות' צריכות להיות חלק מהאיחוד; ויתרנו על ריצ'רץ'"

יו"ר "הימין החדש" איילת שקד אמרה במסיבת עיתונאים מחוץ לביתה: "הציבור לא יסלח למי שלא יאפשר אחדות בימין; הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין, אני קוראת להם להסכים להצעה וללכת ביחד כמה שיותר מהר"

ראשי עצמה יהודית צילום: Hadas Parush/FLASH90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר "הימין החדש", השרה לשעבר איילת שקד, מסרה כעת הצהרה לתקשורת מחוץ לביתה שבתל אביב. אחדות בימין זה צו השעה. אני חושבת שהציבור לא יסלח למי שלא יאפשר את זה", אמרה שקד.

בדבריה, חשפה שקד כי "הימין החדש" ויתר על דרישת הריצ'רץ': "התפשרנו כבר גם על דרישת הריצ'רץ', הכדור נמצא עכשיו בידיים של איחוד מפלגות הימין. אני קוראת להם להסכים להצעה וללכת ביחד כמה שיותר מהר. העניין דחוף מכיוון שבכוונתי, אם האיחוד הזה יתאפשר, להמשיך ולבצע איחודים נוספים של כל מפלגות הימין ולהקים מעין גוש ימין, מפלגה רפובליקנית גדולה, עם מנעד רחב של דעות מימין לליכוד".

על חיבור עם עוצמה יהודית אמרה: "אני רואה את עוצמה כחלק מהאיחוד הגדול וגם את מפלגת זהות. המטרה שלי היא להקים גוש גדול של כל הימין האידיאולוגי".

על האיחוד בשמאל: "כמו שנאמר, אני לא מתערבת באיך השמאל מחלק את הקולות שלו. החיבורים בשמאל הם עניינם בלבד, הם יעשו את מה שהם חושבים שנכון להם. המטרה שלנו בימין זה שאף קול לא ילך לאיבוד ולהצליח להקים ממשלה עם 61 מנדטים לפחות".



2 תגובות

מיין תגובות